Ed Sheeran

 
Ed Sheeran, min absoluta favoritartist just nu. Jag lyssnar alltid på hans låtar när jag ritar, "X" går på repeat flera timmar i sträck haha ;)
 
Det har varit lite tomt här på bloggen ett tag, vilket beror på att sommarledigheten är över och jag är tillbaka vid universitetet. Jag ska dock försöka rita lite varje dag ändå, trots att det är mycket att göra. Man ska inte sluta med sånt som gör en lycklig :)
Konst | edsheeran teckning porträtt konst musik artist | |
#1 - - Hanna:

Jäklar vad bra du är! Sjukt likt! Hans nya album går också på repeat här hemma, helt fast!

Tack för kommentaren på min blogg också, den uppskattades verkligen!

Svar: Tack så jättemycket! Alltså, det går ju inte att sluta lyssna! Konserten i november lär ju bli helt fantastisk <3
Åh, du förtjänar att få höra det!
Adrawing

#2 - - Alice:

gahhh vad du är duktig!!

Svar: Tusen tack! :D
Adrawing

#3 - - Emelie:

Wow det va väldigt snyggt.. Fattar inte riktigt hur du får till de :)

Svar: Åh, tack snälla! :)
Adrawing

#4 - - VERONICA - fashion blog:

Gud! Såååå fin. Makalöst! :) Hoppas din fredag har varit underbar! Ha en fin helg, kramar!

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir :D Åh tack, hoppas att din helg blir underbar :)
Adrawing

#5 - - Denise Taylor:

Va grym du är på att rita!

Svar: Tack så mycket! :D
Adrawing

Upp