PS High Jump Revolution


Så var den klar. Jag är riktigt nöjd faktiskt! Och det var väldigt, väldigt roligt att jobba med denna bild :) 

Referensbilden kommer från www.psofsweden.se, och det är det fantastiskt duktiga Linda Andersoon som har fotat. Henne hittar ni på www.lindaanderssonfoto.se. Grymt fina bilder! :) 


Konst | konst teckning häst porträtt | |
#1 - - Lina:

Otroligt fin!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Adrawing

#2 - - VERONICA - fashionblog:

SÅ vacker bild!! :) Ha en underbar torsdag tjejen, kramar på dig!

Svar: Tusen tack! :) Ha en superhärlig dag du också! Kram
Adrawing

#3 - - amanda:

Hej! Du är grymt duktig!! Går det beställa bild från dig? :)

Svar: Hej! Tack snälla! Ja, du kan kontakta mig på [email protected] :)
Adrawing

#4 - - Johanna:

WoW vad du är duktig!!! Har du ritat någon islandshäst någon gång? :D

Svar: Tack så jättemycket! Ja det har jag faktiskt, jag får lägga upp ett inlägg med den för det har jag helt glömt bort :D
Adrawing

Upp