Isabella & Odd WIP


Mitt nyaste projekt - Isabella och Odd. Jag ville prova på att rita en bröllopsbild, och jag tycker att denna är himla fin :) 

Den ser inte mycket ut för världen än, men det blir nog bättre om några timmar ;) 


Konst | bröllop porträtt blondinbella | |
#1 - - Evelina:

Sjukt bra gjort! Även om jag inte är så stort fan av just de två människorna ;)

Svar: Tack! Haha man behöver ju inte gilla alla ;)
Adrawing

#2 - - Magdalena:

Men du, vad duktig du är! Råkade ramla in här och ville bara säga det. Helt fantastiska teckningar!

Den här tycker jag du ska skicka till subjekten så småningom. De borde bli glada. Jag hade blivit det i alla fall.

Ha en härlig tisdagskväll och fortsätt vara kreativ :)

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir!

Det ska jag absolut göra! :)
Adrawing

Upp