Thursday

Hallå, vart tog den här veckan vägen?? Det är liksom redan torsdag, och jag har min sista dag med lektioner för det här veckan. Visserligen går jag till klockan 18, men ändå! Bara känslan av att fredagen kan spenderas hemma i soffan med skolböckerna i knät är rätt trevlig ;) 
 
Just nu har jag tagit ett litet pluggbreak (och skriver lite mer, haha), men alldeles strax är det dags att köra järnet igen. Är det bara jag som är trött på skolan redan? Det är liksom flera månader kvar tills vårterminen är slut, och jag är redan less. Det har faktiskt aldrig hänt mig förr, så det känns lite konstigt. Men det är väl kanske så – om inlämningsuppgifter och tentor kommer på löpande band är det rätt svårt att hålla motivationen uppe. Men, det är bara att göra och se glad ut!
 
Den här bilden passar in rätt bra idag. För oavsett hur otaggad jag är just idag, vet jag att jag studerar för att förverkliga mina drömmar. Så i det långa loppet är den så värt, ändå :)
 
Ha en fin torsdag hörni, så hörs vi! 
 
Konst | |
#1 - - Ella:

Jag är också redan less på plugget.. Fin blogg!

Svar: Så tråkigt att det är så långt kvar till sommaren haha x) Tack så mycket!
Adrawing

Upp