Syskon

God morgon! 
 
Jag sitter med en rykande kopp kaffe i ena handen, och med överstrykningspennan i den andra. Dags att bli effektiv igen! Jag får helt ärligt säga att jag inte har krökt ett finger när det gäller skolarbetet sedan min tenta i fredags, vilket faktiskt var väldigt välbehövligt. Terminen har gått i ett, och jag har knappt haft tid att göra någonting känns det som. Så nu passade jag alltså på! Dessutom hade jag en beställning som behövde bli klar i tid, och då kunde jag ju inte prioritera något annat ;) Här ser ni resultatet:
 
 
Jag blev jättenöjd! Det är ganska svårt att rita människor tycker jag (som är van vid att rita hästar). Men roligt är det! Och jag vill verkligen fortsätta öva, så att jag blir lika bra på det som på att rita djur. Årets mål, helt klart :D
 
Nu ska jag återgå till pluggandet. Vi hörs!
Konst | |
Upp