James Bay

WOW! vad bra James Bay var i Annexet igår kväll. Helt fantastisk. Jag ville bara lyssna igen och igen. Han är en sån artist som låter bättre live än på skivan och får ett sånt sjukt drag att man bara ler genom hela konserten. Så duktig! Och det syns att han verkligen älskar musik, och det tycker jag är coolt att se. Han ger allt oavsett var han spelar och hur många människor som lyssnar – han gör det för att han älskar det. Det finns inget bättre än att få se sån passion, om ni frågar mig :)
 
Nu fick jag minst sagt inspiration till att göra klart teckningen som jag har påbörjat. Tyvärr är det alltid andra saker som tar upp tiden – både roliga och tråkiga ;) Framför allt är det skolan som stjäl tid, men jag har faktiskt även en beställning som jag jobbar med just du. Det ska bli jättekul att se slutresultatet, för den börjar verkligen se bra ut! Men, åter till James – här ser ni en liten preview som jag har tagit från min Instagram. Hittade inga bilder på mobilen haha.
 
 
Jag måste ta tag i den här igen så fort jag får tid, den har helt klart potential att bli riktigt fin. Nu får jag sätta igång med beställningsteckningen så att jag blir klar i tid :) 
 
Hoppas att ni får en härlig tisdag, så hörs vi!
 
 
 
 
 
Konst | |
Upp