Tuesday

God morgon hörni!
 
Jag överlevde den långa gårdagen som var fullspäckad med lektioner, jobb och plugg – och som belöning väntar en dag med hemmastuier. Det tackar jag för :D Jag älskar verkligen att plugga hemma. Det finns ingen annanstans där jag kan fokusera så bra som vid mitt skrivbord eller i min soffa. Dessutom kan jag alltid gå iväg och göra något annat, och det är rätt bra faktiskt. Jag hatar att sitta ned vid samma ställe alltför länge, speciellt på ett trist campus ;) 
 
En god morgon innehåller alltid kaffe :)
 
Jag har precis satt mig vid skrivbordet med en kopp rykande svart kaffe, och dagens pluggdejt – min bok om tysk språlhistoria. Vi kommer att ha mycket tentor de sista veckorna på kursen, så det gäller att förbereda sig ordentligt redan nu. 
 
Hoppas att ni får en superfin tisdag! 
 
Vardag | |
Upp