Trött söndag

God morgon!
 
Efter en god söndagsfrukost och lite bloggläsning borde jag känna mig redo för att plugga – but I don't. Jag är så less haha. Det här är en riktig mellantermin där jag inte läser så mycket roliga kurser, vilket helt klart gör att motivationen tryter ibland. Jag hoppas på en motivationsboost efter sommaren, för då ska jag äntligen läsa Medie- och kommunikationsvetenskap. Det är jag taggad på! 
 
Men men, det är bara att jobba på – med motivation eller inte. Det ska ju göras liksom. Jag piggar upp mig med att jag kan bocka av tre uppgifter under veckan som kommer :) Och med att min bästa vän kommer över en stund idag. Det ska jag njuta av!
 
Jag piggar upp mig med denna bild från gårdagens promenad längs strandpromenaden här hemma. Hur underbart att isen äntligen är borta? 
 
Nej, åter till verkligheten och plugget. Lika bra att få det avklarat! Har jag tid över kan jag nämligen rita, och det vill jag ju :D Ha en fin söndag hörni!
 
Konst | |
Upp