På't igen!

God morgon!
 
Måndag igen, och ännu en vecka i ekorrhjulet startar :D Haha lite så känns det ibland. Men det är rätt mysigt med alla rutiner ändå – jag gillar det. Det jag gillar lite mindre är att den nya veckan kickas igång av lektion 12-14 och 16-18. Min hjärna fungerar inte så sent på dagen hehe ;) 
 
Men om man har en körig dag är det lika bra att dra igång effektiviteten direkt. Såhär ser det ut på mig nu på morgonkvisten: 
 
Ser ni ljuset utanför fönstret? Sol <3
 
Dator och kalender – allt man behöver för att strukturera upp sitt liv ;)
 
Världens bästa kalender, som jag har utformat helt själv på www.personligalmanacka.se. Tips! Jag är så nöjd med min :)
 
Hoppas att ni får en fin dag allihop! Rocka måndagen så hörs vi sen :) 
 
 
Vardag | |
#1 - - MATILDA ROSQVIST:

så fin kalender :D

Svar: Tack! :D
Adrawing

Upp