Grå onsdag

God morgon!
 
Alltså, aprilvädret gör mig galen. Igår kväll var det alldeles underbart vackert väder, och när jag vaknade imorse var det grått och regnigt. Kontraster i vardagen much... Tråkigt, jag hade sett fram emot att sätta mig ute på altanen och plugga lite. Det får bli en annan dag!
 
Jag känner mig för övrigt så tråkig som bara skriver om att jag pluggar hela tiden, men det är tyvärr sant x) De här veckorna efter påsk är helt galna, och jag har så mycket inlämningar och presentationer att jag blir tokig. Men det lugnar sig snart, som tur är! Då ska jag åka till stallet flera gånger i veckan och stilla min hästabstinens, för den har blivit alldeles för stor. Jag har ju tyvärr oftast bara möjlighet att åka till stallet på helgerna eftersom min tränare står så långt bort, och man behöver bil för att komma dit. Tråkigt :( 
 
I brist på uppdateringar på teckningsfronten tänkte jag visa er mina absoluta favoriter (bildlösa inlägg är ju så tråkiga): 
 
        
 
 1. En beställningsbild som jag är så nöjd med! 2. Tyra Sjöstedts Bambolero 3. Världens bästa Ed Sheeran
 
Har ni någon favorit bland dessa tre teckningar? Jag får nog säga att nummer 1 är min favorit, även om jag är sjukt nöjd med Ed också :) 
 
Nu måste jag tyvärr återgå till pluggandet. Hoppas att ni får en superhärlig onsdag, och att eran inte är riktigt lika grå som min. Vi hörs sen! 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Mikaela:

Jätte härlig blogg! Ska verkligen kika in här någon mer gång. Hoppas du haft en bra helg, kramisar från mig! :D

Svar: Tack så jättemycket! :D Det skulle göra mig väldigt glad :) Kram
Adrawing

Upp