Blakkur frá Brímnesi

Hej bloggen!
 
Nu sitter jag med plugg upp över öronen, men jag tänkte kika in här lite snabbt :) Jag fick nämligen frågan om jag har ritat en islandshäst någon gång – och det har jag ju faktiskt! Har bara glömt bort att lägga upp den här. 
 
 
Detta är Blakkur frá Brimnesi, som ägs och tränas av Karin Mattsson på Svea Islandshästar. Världens bästa tränare! När hon fyllde år förra året ville jag ge henne en personlig present, så det fick bli en teckning på hennes älskade avelshingst :) 
 
Vad tycker ni? :D
 
 
Konst | |
#1 - - Isabella:

Så duktig!!

Svar: Tack så mycket! :D
Adrawing

#2 - - PAULINAS.SE :

Gud vad du är duktig. Fantastisk bild!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Adrawing

#3 - - Johanna:

Åh vad kul att du postade en bild! Superfin verkligen, tycker helt klart du ska rita mer islandshäst ;)

Svar: Vad kul att du gillar den! Det ska jag absolut göra, de är så fina :)
Adrawing

Upp