Underbara ledighet

Alltså, påsk och ledighet <3 Som jag har längtat! De senaste veckorna har verkligen gått i ett, och det känns som att jag knappt har hunnit andas. Gissa hur uppskattad påskledigheten är? Jag har verkligen passat på att njuta av god mat, läsning, ritande och skidåkning. Gjort saker som jag har velat göra, istället för saker som jag borde göra. Underbart!
 
Jag har dessutom fått ytterligare en beställning, så nu är jag extra taggad på att rita massor. Då är det skönt när inget skolarbete är i vägen ;) Det är bäst att passa på, för snart börjar allvaret på riktigt igen. Så denna måndag ska ägnas åt tecknande, och läsande. För min nya bok av Nora Roberts är så bra! Kan inte sluta läsa, haha. 
 
Så här har min morgon sett ut. Kan inte klaga ;)
 
Nu ska jag återgå till boken. Senare tänkte jag dela med mig av min nya beställningsbild, för nu har jag kommit en bit på vägen med den. Vi hörs sen! 
 
Vardag | |
Upp