Ny beställningsbild

God morgon!
 
Jag har precis satt mig vid skrivbordet med en kopp svart kaffe, och lyssnar på "Är ni ihop?"-podden samtidigt som jag ritar. Myys! Egentligen borde jag börja plugga igen efter påskledigheten, men jag tänkte att jag sparar det till efter lunch. Man får passa på att rita när kreativiteten finns där ;) 
 
Igår sa jag ju att jag skulle visa er hur den nya beställningsbilden ser ur – så här är den:
 
Jag blev så glad när jag fick förfrågan att rita denna bild, för den utstrålar sådan glädje. Ser ni hur glad hästen ser ut? :D Jag älskar att fånga en känsla i mina teckningar! 
 
Nu ska jag fortsätta med ritandet, innan jag blir så illa tvungen att återgå till verkligheten för en universitetsstudent. Woho ;) Hoppas att ni får en underbar tisdag, så hörs vi!
Konst | |
Upp