Monday morning

Godmorgon på er!
 
Klockan är inte ens 8, och jag har redan duschat och ätit min standardfrukost. Sen satte jag mig ner vid skrivbordet för att plugga direkt, så att jag inte skulle råka sätta igång med något roligare istället ;) Inte helt lätt det där med motivationen alla gånger. Men jag brukar tänka att den kommer tillbaka lika snabbt som den försvinner – det stämmer allt som oftast.
 
Såhär ser min utsikt ut just nu i alla fall: 
Matteboken! Sen kommer den få sällskap av både tyska och engelska, men det får vänta några timmar. 
 
 
Förstår ni förresten hur svårt det är att fokusera på studierna när den här teckningen ligger cirka en meter bredvid en? Jättesvårt! Det kliar i mina fingrar, och så kan jag inte... Nåja, ikväll kanske :D 
 
Ha en bra dag hörni, så hörs vi! 
Kramar
 
Konst | |
#1 - - Tae Rajkovic:

Vad fin teckning!

Svar: Tack så mycket!
Adrawing

Upp