Häst och hund

Hej!
 
Söndag förmiddag och snart är det dags för en ny vecka igen. Hur fort går inte tiden?! Helt galet. Jag försöker ta tillvara på dagarna så gott det går, men med inlämningar på universitetet och tusen andra saker som ska hinnas med, är det inte så lätt faktiskt. Det känns mest som att alla dagar flyter ihop till en enda massa. Någon som känner igen sig? ;) 
 
Jag hade i alla fall tid att göra klart en beställning för några veckor sedan, och den teckningen har jag inte visat upp här ännu. Det är en häst och en hund på samma A3-papper. Det är faktiskt första gången jag ritar två motiv på samma papper – och det var faktiskt väldigt roligt! Här ser ni resultatet. 
 
 
Resten av dagen lär spenderas med skolböckerna, vilket känns rätt okej faktiskt. Söndagar är nästan de bästa pluggdagarna tycker jag. Det är lugnt och mysigt, och man kan ta det lite i sin egen takt utan att behöva passa en massa tider. Dessutom känns det bra att ligga i fas inför den kommande veckan :) 
 
Ha en bra söndag, så hörs vi snart!
Konst | |
#1 - - Isabella:

Wow vad duktig du är!!

Svar: Tack snälla! :D
Adrawing

Upp