Back on track!

Nu var det si sådär ett år sen jag bloggade senast känns det som, så nu är det allt dags att ge det ett nytt försök! Det är ju roligt, faktiskt! Jag har bara haft så fruktansvärt mycket att göra med universitetet, jobb och livet. Men jag ska verkligen försöka rita ordentligt nu – jag mår så bra av det. 
 
Jag funderar även på att göra den här bloggen till något mer än en konstblogg. Får se hur det blir med det – det känns lite konstigt att skriva om sig själv på internet ändå ;) 
 
 
Här ser ni en av mina senaste teckningar. Den föreställer en upploppsstrid på Täby Galopp, mellan Ellis Lad och El Marati. Jag älskade att rita den eftersom det är så mycket action i den. Det gillar jag! 
 
Vi hörs förhoppningsvis snart, och så får vi hoppas att uppdateringen blir lite tätare än tidigare :) 
Konst | |
#1 - - Maja :

Hej!
Hittade in här av en ren slump, och oj så fint du ritar/tecknar! Gör du teckningar på beställning? Min bästa vän ska ta bort en av sina äldsta hästar och har en önskan att ge henne ett vackert ritat porträtt som minne.. Hör av dig om det är så att du tar emot beställningar! :)

Svar: Åh, tack så mycket! Ja det gör jag :) Jag mailar dig så kan vi ta all info via mailen :)
Adrawing

Upp