Måndag morgon

God morgon!
 
Jag har varit uppe flera timmar redan och pluggat, för att se till att jag är i fas inför dagens presentation i tyska. Dessutom har jag ett antal andra inlämningar som ska in, så det är bara att jobba på! Idag är jag lite mer taggad eftersom jag har skapat min alldeles egna Kick Ass-spellista på Spotify. Bra grejer :) 
 
Fördelen med muntliga presentationer i tyska är att vi får välja ämne helt fritt. Perfekt ju, då kan jag passa på att prata om något som jag har koll på ;) Jag tänkte presentera mitt sätt att jobba med kontraster – det är spännande!
 
Efter morgonens pluggmaraton och lektionen mellan 12-14, tänkte jag dra till gymmet. Sen är förhoppningen att jag ska kunna rita en stund på kvällen. Det, och stallet, är min bästa metod för att slappna av :)
 
Ha en fin dag hörni, så hörs vi! 
 
Konst | |
Upp