Anteckningsgalning

Är det bara jag som älskar att skriva för hand? Jag får lätt hjärnstopp när jag ska skriva saker på datorn, och känner mig ofta helt tömd på inspiration så fort jag sitter vid ett tangentbord. Men när jag antecknar för hand blir det helt plötslig en annan sak. Då kommer orden oftast av sig själv, utan att jag behöver fundera särskilt mycket. Jätteskönt! Dessutom älskar jag att anteckna i fina små böcker – det gör mig glad.
 
Här ser ni några av mina favoriter som jag använder just nu: 
 
Två fina från Lagerhaus. Älskar färgen!
 
Lagerhaus har alltid en massa roliga citat på sina anteckningsblock – det gillar jag!
 
 Lite extra guldkant i vardagen ;)
 
 Denna kommer från Akademibokhandeln. Den är perfekt.
 
Jag kan köpa ungefär hur många anteckningsblock och -böcker som helst, så nu försöker jag lägga band på mig själv. Jag måste ju hinna fylla alla sidor innan jag byter till nästa bok ;) 
 
 
 
Vardag | |
Upp